Reklam Ver
Forumlar / / Yazılım ve Program İndir | Download | / Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )

Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )

Merhaba Arkadaşlar sizlere bu konumda %100 facebook şifre kırma programını anlatacağım Video : Videoda Gördüğünüz gibi Email yazan yere Kurbanın email adresini veya ID yazan kıs...
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 ) konusu Yazılım ve Program İndir | Download | kategorite tartışılmaktadır.
12 »
Gönderen 2012-05-18 00:17 GMT  
Kıdem:
Mesajlar:
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
http://i.ytimg.com/vi/BNhMnGhVVHc/0.jpg

Merhaba Arkadaşlar sizlere bu konumda %100 facebook şifre kırma programını anlatacağım


Video :



Videoda Gördüğünüz gibi

Email yazan yere Kurbanın email adresini veya ID yazan kısıma şifresini kırmak istediğiniz kişinin facebook adresini yazarak Hack Linkine tıklıyorsunuz
20 saniye içerisinde kurbanın şifresini öğrenebiliyorsunuz.

Dikkat : Bu yazılımı kötü amaçlı kullanmak kesinlikle yasaktır. Oluşabilecek herhangi bir sorun programı kullanan kişiye aittir. Aldığınız yazılımı başkalarıyla paylaşmanız suç teşkil edecektir.

Facebook şifre kırma programını indirebilmeniz için üyelik almanız gerekmektedir

Not : Facebook şifre kırma programı tüm üyelerimize ÜCRETSİZDİR.

Facebook şifre kırma programını indir :

Linkleri görebilmek için 10 saniyenizi ayırıp ÜYE olmalısınız.
   
Gönderen 2012-11-25 00:56 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 1
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
sağol tşk.
   
Gönderen 2012-11-26 00:18 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 25
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
ben bundan hic bir sey anlamadim sifre isdiyor sirfe ne vericez??
yardim edermisiniz lütfen?? Öbürü daha kolay gibi di onu neden yolamiyorsnuz???
   
Gönderen 2012-11-26 23:03 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 1
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
A
L
I
N
T
I
Alıntı
Asli06 :
ben bundan hic bir sey anlamadim sifre isdiyor sirfe ne vericez??
yardim edermisiniz lütfen?? Öbürü daha kolay gibi di onu neden yolamiyorsnuz???
   
Gönderen 2012-12-22 23:42 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 1
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
Ben saatlerdir deniyorum ama gerçekten indirilip çalışan bitanesini bulmuş değilim. ? ama elinize sağlık yinede
   
Gönderen 2012-12-23 02:42 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 2
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
sağol
   
Gönderen 2012-12-23 05:01 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 1
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
teşekkürler
   
Gönderen 2012-12-24 19:39 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 2
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
Şifre yazıyo oraya bir metin belgesi koymuş paswoord yazıyor ona tıkla orda yazıyo
   
Gönderen 2012-12-24 20:08 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 3
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
yaa arkadaşlar biriniz yardım ede bilirmi nasıl olucak bu
   
Gönderen 2012-12-24 20:23 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 1
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
eyw. kardeş
   
Gönderen 2012-12-24 22:40 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 3
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
çok sağol
   
Gönderen 2012-12-26 15:08 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 1
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
dostum daha açıklamalı yap .
   
Gönderen 2012-12-26 18:00 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 2
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
çok sağol
   
Gönderen 2012-12-27 02:04 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 1
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
tşk.
   
Gönderen 2013-01-02 15:56 GMT  
Kıdem: Yeni Üyemiz
Mesajlar: 2
Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 )
Tam herşeyi yaptım hack e tıkladım ve çıkan rakamların bazılarında soru işaretleri çıkıyo ve en sonunda hata veriyo. Video daki gibi sonuçlanmıyo ne yapabilirim ? Bi el atın sorun nerde olabilir ?
   
12 »
Anahtar kelimeler: Facebook Şifre Kırıcı (Pro Hacker 2012 ),Yazılım ve Program İndir | Download |, şifre kırma, 2012 full indir, yeni sürümü indir, tek link indir, türkçe albüm indir, videolu anlatımı, programsız anlatım, gezginler indir, haberleri, msn, oyun hileleri, film, mp3, indir
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] , Facebook Şifre Kırma, dizi izle